.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آستانه اشرفیه درمانگاه تامین اجتماعی ندارد

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه از نبود درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان گلایه کرد.

به گزارش شمال نیوز علی باباخانی در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه در این شهرستان 12 هزار نفر زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، افزود: در سفر استانی هیئت دولت ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در آستانه اشرفیه مصوب شده است.

وی اظهارداشت: زمین این درمانگاه از سوی نیکوکاری واگذار و موافقت های اولیه نیز انجام شده و با ابلاغ موافقت نهایی از تهران ساخت این درمانگاه آغاز خواهد شد.

فرماندار آستانه اشرفیه همچنین به روند اجرایی طرح های سفر ریاست جمهوری در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در سفر نخست 82 پروژه در این شهرستان مصوب شد که 61 پروژه صد درصد به اتمام رسید هفت پروژه زیر50 درصد و 14 پروژه بالای 50 درصد پیشرفت کاردارد.

وی افزود: در سفر دوم 42 پروژه در شهرستان آستانه اشرفیه مصوب شد که 33 پروژه صد درصد به اتمام رسید، سه پروژه زیر50 درصد و شش پروژه بالای 50 درصد دارای پیشرفت فیزیکی است.

باباخانی ادامه داد: در سفر سوم 12 پروژه از قبیل شهرک تلویزیونی، توسعه آرامگاه دکتر معین و... ابلاغ شده است در برخی از این پروژه ها نیاز به موافقت کمیسیون ماه 215 است.

وی در ادامه از اجرایی شدن پروژه های از قبیل سالن ورزشی هزار و 200 نفری و سد لاستیکی در این شهرستان خبرداد و افزود: سد لاستیکی بر روی رودخانه ای در بندر کیاشهر ساخته می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.